تعمیرات لباس زنانه

تعمیرات لباس زنانه جزو خدماتی بشمار میرود که اکثر خانم ها به‌ آن نیاز پیدا می‌کنند. احتمالا این اتفاق برای شما رخ داده است که در زمان های خاصی به این خدمات نیاز داشته باشید تعمیرات لباس زنانه هم جزء این خدمات به حساب می آید که به دلیل حساسیت بالای لباس‌های زنانه بایستی با ظرافت بیشتری انجام شود. در تعمیرات لباس زنانه به دلیل پیچیدگی های لباس ها و تنوع بالای آنها نسبت به لباس مردانه از حساسیت بیشتری برخوردار هستند در لباس‌های زنانه اکثر قسمتها بایستی با ظرافت و دقت بیشتری دوخته شود لباسهایی مانند لباس شب و مجلسی، انواع لباس‌های عروس، بلوز ها و شومیزها و انواع مانتو ها و …

خدمات خیاطی آنلاین

ارائه بهترین خدمات خیاطی در تهران و شهرستان ها

خدمات خیاطی

تعمیرات لباس مجلسی

لباس‌های شب و مجلسی به دلیل نوع پارچه و مدل، جزء لباسهایی هستن که برای دوخت و یا تعمیر کردن آنها نیاز به مهارت و خلاقیت بالایی می‌باشد به همین دلیل است که دوختن و یا تغییر مدل دادن این نوع لباسها زمان بیشتری را لازم دارد.

تعمیرات لباس مجلسی

تعمیرات لباس عروس

قطعا از خاص ترین لباس‌ها برای هر خانمی لباس عروس او می‌باشد به همین دلیل داشتن یک لباس عروس زیبا ربط مستقیمی به پارچه و مدل آن دارد از این رو انتخاب یک پارچه متناسب با مدل دلخواه از اولویت های این لباس به شمار می‌رود.

لباس عروس

سفارش آنلاین تعمیرات لباس

سفارشات خود را بصورت آنلاین ثبت کنید

ثبت سفارش تعمیرات لباس

تعمیرات کت و دامن

کت و دامن زنانه از جمله لباس‌هایی می‌باشد که بیشتر در مراسم های رسمی‌تر از آنها استفاده می‌شود از این جهت بایستی علاوه بر شیک بودن احساس راحتی را هم به شما بدهد گاهی اوقات به دلیل تغییر سایز انتظاری که بعد از پوشیدن کت و دامن در بدنمان را داریم را دوست نداریم در این حالت میتوانیم با تعمیر کت و دامن خود استایلی دلخواه را ایجاد کنیم.

تعمیرات کت و شلوار زنانه

یکی از مهمترین لباس‌هایی که خانم‌ها می‌توانند در اکثر مراسم‌های رسمی و غیر رسمی از آن استفاده کنند کت و شلوار زنانه می‌باشد و به دلیل راحت بودن و داشتن فرم رسمی و کاملا شیک بیشتر از لباس‌های دیگر مورد توجه قرار می‌گیرد. تعمیرات کت و شلوار زنانه از مهمترین تعمیرات لباس می‌باشد که نیاز به تخصص و مهارت بالایی است به همین دلیل شما نمی‌توانید تعمیر کت و شلوار زنانه را به هر خیاطی بسپارید.

تعمیرات پالتو زنانه

پالتو های زنانه یکی از اصلی ترین لباسها برای خانم ها در فصل زمستان  است. پالتو ها به خاطر داشتن پارچه های زخیم تر و آستری دارای گرمای بیشتری می‌باشند و نسبت به لباس‌های دیگر زمستانی بیشتر نیاز به نگهداری و تعمیر دارند نکته جالب اینجاست که شما می‌توانید در صورت گشاد بودن و یا تنگ بودن پالتو خود آن را به وسیله‌ی یک خیاط حرفه ای تعمیر کنید و سایز آن را تغییر دهید تا استایل مورد علاقه خود را داشته باشید.

مستر خیاطی!

مستر خیاطی اولین خیاطی آنلاین کشور

سفارش آنلاین تماس با ما